Home

Webcam ciucaș

Live View Of , Traffic Camera - Alabama Alaska Arizona Arkansas California Colorado Connecticut Delaware Florida Georgia Hawaii Idaho Illinois Indiana Iowa Kansas Kentucky Louisiana Maine Maryland Massachusetts Michigan Minnesota Mississippi Missouri Montana Nebraska Nevada New Hampshire New Jersey New Mexico New York North Carolina North Dakota Ohio Oklahoma Oregon Pennsylvania Puerto Rico. Webcam SE Webcam W Webcam Cheia Sun Position Info Moonphase Info Meteor Showers Earthquakes Hardware Info Get in Touch. Menu °F °C FTXT Aurora MKII. Providing current weather conditions for Gropșoarele Ciucaș Alt. 1840m. 9:09:22. Gropșoarele Ciucaș Alt. 1840m. Updated: 20 Seconds Ago. Temperature. 19.4 ° 07:02. 15.4 ° 04:17. Webcam Live Muntii Ciucas camera web online cu vedere la Varful Gropsoarele - Zaganu Harta turistica a Masivului Ciucaş Muntii Ciucaș din cadrul Carpaților Orientali sunt alcatuiți din două culmi principale, Ciucaș - Bratocea și Gropsoarele-Zăganu unite prin înșeuarea muntelui Chirușca. Culmea Ciucaș - Bratocea se împarte în două compartimente separate de șaua Tigăilor si. Webcams around Comandău. Sacele › North: Vf. Ciucaș - Cabana Ciucaș - Bratocea

Cheia › North-West: Ciucaș Peak Traffic Ca

Current webcams for Cheia. Check if it is currently sunny, rainy, cloudy or even snowing in Chei Providing current weather conditions for Gropșoarele Ciucaș Alt. 1840m. Gropșoarele Ciucaș Alt. 1840m. X. Parametri Interior Trăsnete. Radar Vânt Radar Precipitații METAR Otopeni Webcam N Webcam SE Webcam V Webcam Cheia Poziția Soarelui Fazele Lunii Ploi de Meteoriți Cutremure Info Hardware Contactează-ne! Meniu °F °C FTXT Aurora MKI Camerele web curente pentru Cheia. Află dacă în prezent este însorit, plouă, este înnorat sau ninge în Chei Bere Ciucas - Poiana rămâne deschisă. Bine ai venit în Poiana Ciucaș, locul în care magia te înconjoară, iar relaxarea e la ea acasă. Introdu anul de naștere Voiam să ajung pe Vârful Ciucaș de ani buni, dar având enorm de multe destinații de văzut/vizitat, am tot amânat. Mă împăcam singur zicându-mi că, nu e așa înalt, e cam departe de Cluj-Napoca, orice ca să nu rămân cu frustrarea nevederii acestui munte care e de-a dreptul spectaculos

Gropșoarele Ciucaș Alt

Romania Live: Muntii Ciucas live webcam Harta turistica

73, 88, APRS, Dambovicioara, Piatra Craiului, Pitesti, radioamatori, RoLink, staţie radio, YO7GQZ, YO7JYL. Pitești și o dimineață de iarnă, dar cu vreme mohorâtă de toamnă. În aer se simțea multă umezeală rece și ceață peste orizontul limitat, alcătuit din clădiri cenușii Cred că sunt vreo cinci ani de când noi și prietenii noștri ne tot propunem să vedem marea roz de rododendroni din Munții Ciucaș la început de iunie. Și practic nu am avut ocazia, ba pentru că nu am avut timp să mergem, dar mai ales pentru că luna iunie este de regulă una ploioasă 05/05/2021 yo7jyl. 2 comentarii. la Drumeții radioamatoricești prin Munții Argeșului. 73, 88, Cabana Cuca, Campulung, Cetatea Poienari, excursie, FT2D, Muntii Fagaras, nod mobil, nod portabil, radioamatori, RoLink, SOTA, staţie radio, Transfagarasan, Yaesu, YO5KUC, YO7KFA. Am realizat filmulețul de mai jos la rugămintea colegilor de la.

Webcams around Comandău - meteoblu

un vârf de 1900, aflat însă într-un cadru pitoresc, Vârful Ciucaș; Va fi cam greu să găsesc cazare, având în vedere că majoritatea locațiilor au fost rezervate din timp pentru că au legat weekendul de ziua liberă de 15 august și au obținut 4 zile de stat la munte, iar noi ne-am trezit cam târziu Zarnesti: Webcam de Pensiunea Panorama Pietrei Craiului. Other Traffic Cams in . All I95 MD Traffic Cams; Golden Triangle: Webcam de Denver - USA; Hwy-1 (Upper Levels Highway) at Lonsdale Ave, looking north. (elevation: 132 metres) Hwy-4, by Kennedy Lake, looking west. (elevation: 35 metres) Rumbenieki: Kuldīgas rātslaukum

Romania Live: Buzau live webcam Parcul Crang

Webcams around Cheia - meteoblu

1. Fabuloasa Românie. Traseu de toamnă în Munţii Ciucaş: Cheia - Cabana Ciucaş - Şaua Tigăilor. Cine se avântă pe cel mai înalt vârf al Munților Ciucaș, în zilele senine, are sub ochi un întreg ducat: Piatra Craiului, Bucegii, Masivul Buzăului și depresiunea Întorsura Buzăului. Traseu
  2. im diferă funcție de perioadă REZERVĂ Ciucaș Hotel prin Booking.com la PMM* = 34.00 EUR / ca
  3. Ville de Bruxelles - Stad Brussel: Webcam at the Grand-Place of Brussels. Other Traffic Cams in . All I95 CT Traffic Cams; Golden Triangle: Webcam de Denver - USA; Hwy-1 (Upper Levels Highway) at Lonsdale Ave, looking north. (elevation: 132 metres) Hwy-4, by Kennedy Lake, looking west. (elevation: 35 metres) Rumbenieki: Kuldīgas rātslaukum

1. Webcam provided by windy.com — add a webcam. All Roads Prahova Ploieşti › North-East , Ploieşti › North-East . Ploieşti: Ploiesti City Hall - Piața Eroilor - Bulevardul Republicii , Ploieşti: Ploiesti City Hall - Piața Eroilor - Bulevardul Republicii Ciucaș - Cabana Ciucaș - Bratocea . Cheia › North-West: Ciucaș Peak.
  2. Munții Ciucaș sunt locul perfect pentru aventuri faine. Este locul perfect pentru o evadare și puteți ajunge relativ rapid. Cum ajungeți? Cheia se află la 60 de km de Ploiești, 48 km de Brașov, iar din București (130 km) până acolo veți face în medie cam 2 ore, 2 ore și jumătate
  3. Vara e aproape de final, mai sunt două weekend-uri până începe școala, așa că ne-am gândit să mai facem o tură pe munte, de data asta în Munții Ciucaș, poate ce-i mai dragi nouă dintre toți munții noștri. Ne plac peisajele de acolo, ne place traseul pentru că nu este foarte periculos, nici extrem d
  4. Traseu de 1 zi în Ciucaș: Cheile Văii Stânii - Cheile Pârâului Alb. Traseu: Poiana Valea Stânii - Cheile Văii Stânii - Curmătura Stânii - Șaua Gropșoarele - La Răscruce - Cheile Pârâului Alb - Poiana Valea Stânii. Două luni jumătate am așteptat să ne putem reîntoarce la natură. Ultima tură o făcusem pe 1.
  5. Cheia se află la 60 de km de Ploiești, 48 km de Brașov, iar din București (130 km) până acolo veți face în medie cam 2 ore, 2 ore și jumătate. Aceasta se află la poalele Masivului Ciucaș și ale Culmii Zăganului, într-o depresiune micuță, la o altitudine de 875 m, și este o adevărată oază de liniște și verdeață
  6. Ciucaș-ul face parte din munții care au o pantă a prostului la început de traseu - și cea de astăzi ne-a pus un pic rezistența la încercare. Bine că a fost scurtă și am ieșit repede la potecă mai lină și drum mai așezat Am avut astfel timp din belșug să admir multitudinea de flori crescute pe printre iarba verde și crudă
  7. Despre Hotel Ciucas, Baile Tusnad - prezentare hotel, facilitati si servicii oferite. Localizare: Hotelul Ciucaş este un hotel balnear situat în centrul staţiunii Băile Tuşnad, la 100 m de lacul Ciucas. Facilitati hotel: 228 locuri de cazare, restaurant, bar, terasa, centru de conferinte, piscina interioara, Spa - Hotelul pune la.

CNE #3 Ciucaș Enduro - Preludiul. Autor: Maximilian Munteanu Data: 13 iulie 2017. Tweet. Cum orice casă onorabilă are un vestibul dichisit, orice masă delicioasă un antreu adecvat și orice partidă memorabilă o introducere pe cinste, așa și povestea Ciucaș Enduro merită un preludiu pe măsură. Deci iacătă-ne M. Ciucaș: Cabana Ciucaș & Vf. Ciucaș. La doar 4 zile de la întoarcerea de pe Drumul Cetăților, am făcut ce-am făcut și iar am plecat într-un weekend prelungit :D Mno, nu le-am căutat, ci așa s-a nimerit. Adi avea un workshop planificat în Ciucaș, și pentru că nu ne mai văzusem de mult, l-am întrebat dacă nu mă primește și. Ciucaș. Îmi iau rolul de ghid și conduc grupul catre vârf. Găsim și ceva zăpada care încă nu era topită. Raoul bucuros și entuziast iși face un live pe facebook Nu vă mai spun de traseu deoarece îl știți deja din episodul anterior. Îi conduc și spre vârful ascuns Tigăile mari cu povestea de cum l-am descoperit și începem.

Această porțiune durează cam 1 ora și 45 minute - 2 ore până la cabana Ciucaș, iar apoi încă 1 ora și 30 minute până pe vârful Ciucaș. Acest traseu din Munții Ciucaș are cam 9 km, iar ca dificultate am zice că este între ușor și mediu Forme și bujori în Munții Ciucaș (8-10 iunie 2016) August 3, 2016. Urcușuri și văi prietenoase, forme și texturi deosebite, animale și flori de un roz incredibil. Așa ne-au întâmpinat pentru prima dată Munții Ciucaș, la început de vară Cine se avântă pe cel mai înalt vârf al Munților Ciucaș, în zilele senine, are sub ochi un întreg ducat: Piatra Craiului, Bucegii, Masivul Buzăului și depresiunea Întorsura Buzăului.Traseu. Urcare: Cheia -.. Bujorii de munte (smârdar, rododendron) din Ciucaș sunt pe lista mea de mulți ani, încă dinainte să-l am pe Vlad. Nu am reușit, însă, să ajungem, până anul acesta, când mi-am făcut curaj, după trei luni de stat în casă, să iau la pas potecile de munte Cred că doar într-o săptămână am făcut toate cele 6 antrenamente, în rest m-am cam Citește Ciucaș X3 Ultra 2018. 2X2 - 2018. 2X2 - 2018. By Marcel on 18 august 2018 Nu sunt multe de zis despre această participare la 2X2. Concursul îmi place foarte mult, deși nu mă descurc atât de bine pe un astfel de traseu

Camere web în zonă Cheia - meteoblu

Info Webcam Sacele. DESPRE SĂCELE Cu o vechime de secole, atestat documentar pentru prima dată la 1366, Săcele reunește astăzi cele patru vechi sate săcelene Baciu, Turcheș, Cernatu și Satulung. Celelalte trei sate săcelene (Tărlungeni, Purcăreni și Zizin) împreună cu care alcătuiau septem villae valacheles (șapte sate. Ciucaș - ziua perfectă de iarnă în creastă. E o înțelegere tacită cu universul ca cele mai frumoase ture de munte să se întâmplă pe coduri în toate culorile curcubeului. Ba e cod portocaliu de vânt, ba e galben de precipitații, ba altă culoare de frig, vinețiu probabil .De data asta e risc de avalanșă în toți munții. Am mers la muntele Roșu și am urcat spre Cabana Ciucaș, am făcut un mic popas, iar mai apoi am băgat o tură până în vârf. Unii dintre noi, pentru că alții n-au mai putut să ducă până la final. Traseul este unul mediu, zic eu, deși erau și copii de 4-5 ani care urcau pe acolo Cabana Ciucaș - Tigăile Mari - Vărful Ciucaș și retur (Munții Ciucaș) Durează cam 1 h și este cam abrupt, deci dacă copilașul este mic, este nevoie neapărat de un rucsac port-bebe.Recomand să faceți acest traseu vara, dar pe cât posibil, nu în weekend, pentru că este extrem de aglomerat și cam gălăgie. 4.

Trecem iar prin Șaua Ciucaș și zăpada rămâne o amintire cu tot cu urmele urșilor. E încă iarnă pe munte, e de colțari și piolet și lipsa experiențelor recente se cam vede. Ori am devenit eu fricoasă. Cine știe, poate îmi voi schimba percepția după 40. Traseul de coborâre e același de la dus, dar soarele schimbă totul Subtitlu: griji pentru gleznă și alte amărăciuni, asta ca să ilustrez complet tabloul, lucruri despre care voi scrie într-un fel sau altul la un moment dat. Cert e că de când suntem doi la Brașov, weekend-urile au o tendință de a fi mai puțin planificate, somnul ne place mai mult, iar trezirea târzie ne obligă să improvizăm mici ieșiri pe lângă casă Hiking in Romania ★ Even more than before, Romania remains an insider tip. Right next to western looking and living cities, the traveller finds villages like in a picture book, farmers on horse-drawn carts, wooded Carpathian heights, impressive church castles and painted monasteries as well as. See Transylvania. 324 likes · 22 talking about this. Explore the Transylvanian magic & natural heritage from anywhere in the world. We are constantly setting up live web cameras for promoting this..

Bere Ciucas - Poiana rămâne deschis

Vârful Ciucaș, Munții Ciucaș, Munți - Aventura in Romani

Munții Ciucaș sunt alegerea ideală în orice anotimp. Weekendul viitor mergem pe Culmea Gropșoarele - Zăganu. © Lucian. #OxigenTour.. 25 August 2019 Aveam de multă vreme un gând legat de munții Ciucaș. Îmi doream să ajung pe vârful Zăganu și să explorez zona aceasta. Ciucașul este un munte pe care l-am bătut destul de mult, de prin toate direcțiile, Babarunca, pasul Bratocea, Valea Berii, Muntele Roșu sau Vama Buzăului; dar dinspre Cheia nu l-a După ziua de sâmbătă despre care am povestit aici (Apus și răsărit de soare în Piatra Mare, urcare prin Canionul 7 Scări), duminica a fost dedicată coborârii din Masivul Piatra Mare și urcarea pe Vârful Ciucaș Fișa turei Perioadă desfășurare: 26 iunie 2016 (durată totală a turei 6 ore), Participanți: 8 adulți, Cezar și înc Accessible holidays in the Carpathians region ★ Welcome to Carpathians! On this page, we'll introduce you to accessible accommodation and dining options, including hotels, holiday apartments and restaurants. We also offer the best trails for those with disabilities so that you can discover the.

Muntele Ciucaș - YouTub

1. Abandon Ultramaraton Ciucaș 2017. M-am decis destul de târziu să particip la Ciucaș 105. Doar cu o lună și ceva înainte. După participarea din 2015 nu eram foarte sigur că voiam să mai repet traseul. Dar pentru că anul acesta nu am participat la concursuri și pentru că am reușit totuși să strâng pe vară mai multe alergări de.
  2. Geografie. Comuna Măneciu este situată în depresiunea omonimă, la poalele sudice ale munților Ciucaș, pe valea râului Teleajen.Este străbătută de șoseaua națională DN1A, care leagă Ploieștiul și Vălenii de Munte de Brașov prin pasul Bratocea. Pe teritoriul său se află capătul de linie al căii ferate Ploiești Sud-Măneciu, pe care este deservită de stațiile Măneciu.
  3. #tehnologie Rodica Voicu, un suporter al inițiativei TMF continuă aventura alături de Gar
  4. Noua cabană Vârful Ciucaș (1595 m) ni s-a arătat după cotitură, destul de mare acum, cu 2 etaje și mansardă, construită din lemn și piatră, iar decorul în care se află este foarte frumos. Cabana este împrejmuită cu un gard de lemn și are niște intrări interesante pe două din laturi și de asemenea, o intrare în clădire, la.
  5. Ciucaș - 3 zile, 3 trasee. Plănuisem acest weekend de ceva vreme. Voiam să mergem în Ciucaș. Adunasem informații din toate direcțiile, studiasem harta, am ajuns la concluzia că acest munte merită un weekend prelungit. Analizasem toate variantele de cazare și dintre toate ne-a făcut cu ochiul Cabana Ciucaș. Era o cabană solitară.

Cheia se află la 60 de km de Ploiești, 48 km de Brașov, iar din București (130 km) până acolo veți face în medie cam 2 ore, 2 ore și jumătate. Aceasta se află la poalele Masivului Ciucaș și ale Culmii Zăganului, într-o depresiune micuță, la o altitudine de 875 m, și este o adevărată oază de liniște și verdeață Pe Culmea Bratocea spre Vf. Ciucaș - tură de 1 zi dinspre Cheia. Tura asta cred că a fost cea mai amânată din istoria ultimilor ani :P De anul trecut mă tot chinui să ajung în iunie în Ciucaş, când e înflorit rhododendronul s au bujorul de munte. Deci trebuia făcută în iunie 2010 dar cum lucrurile nu s-au pupat atunci între. - Cam părăsit, cam vechi şi lăsat în paragină. În anii buni, chiar şi în zilele cu ploaie, restaurantul şi terasele de pe Lacul Ciucaş erau pline de oameni care se bucrau de aerul proaspăt şi de priveliştea minunată. Astăzi, doar gunoaiele mai tronează pe luciul apei, iar turiştii care vin să vadă lacul se întorc dezamagiţi

The Ciucaș Hotel offers the following types of meals: Breakfast (Included in price), Lunch (lei 65/pers/day), Dinner (Included in price), Half board (Included in price) and Full board (lei 65/pers/day). Access price list Accesul la această cabană se poate face și per pedes de la Cabana Muntele Roșu, cam într-o oră și jumătate spre două ore după forma fiecăruia. Noi am ales tot varianta drumeției, dar pe un traseu ocolit pe la vârful Gropșoarele (vezi impresii) și am făcut până la cabana Vârful Ciucaș patru ore jumătate Vf. Ciucaș, un traseu perfect pentru începători. Dacă vă doriţi un traseu frumos şi simplu, potrivit pentru orice anotimp, Ciucaşul este pentru voi. Are de toate: poieniţe, pădure, urcuş,cabană cu vin fiert sau suc rece, stânci, belvedere şi, tocmai în vârf, o bornă cu 1,954 metri scrişi pe ea Munții Ciucaș, 14 februarie 2015 Pe cât de des mi-am propus pe atât de rar am reușit: să organizez ture pe munte pentru prieteni, colegi, cunoscuți, gândindu-mă mai mult la ei și mai puțin la mine. Desigur, când vine vorba de munte mă bucură orice ieșire, dar satisfacția de a-l apropia de munte pe cel puțin încă un om este un motiv în plus să repet experiența The Ciucaș Hotel offers the following types of meals: Breakfast (Included in price), Lunch (€ 13.2/pers/day), Dinner (Included in price), Half board (Included in price) and Full board (€ 13.2/pers/day). Access price list

Cabana Varful Ciucas - Cheia - Relaxare in inima muntilor

1. Distribuie Jandarmii montani din Braşov au făcut ieri instrucţie în Munţii Ciucaş. La aproape 2.000 de metri altitudine, jandarmii au făcut mai multe exerciţii de pregătire atât specifice iernii, cât şi primăverii. Conform programului de pregătire, am desfășurat o activitate în Munții Ciucaș, pe vârful cu același nume, la 1954 m
  2. Cam asa am inceput sa fim noi cu muntele, se pare:). Zilele toride de vara merg cel mai bine cu racoarea si frumusetea muntilor, mi-era clar demult, dar nu reuseam sa ne mobilizam indeajuns. Sambata am plecat tot la prima ora, respectiv 06:05 din Bucuresti spre Cheia, cabana Muntele Rosu pentru a urca la varful Ciucas de aceasta data
  3. Până la cabana Ciucaș am făcut 2h:20. De aici am continuat direct spre vârf, fără să mai trec de fapt pe la cabană. În curând am ajuns 2 băieți și o fată îmbrăcați cam de oraș care urcau și ei pe vârf. Deja vântul bătea mai tare și zăpada era în multe locuri înghețată. Bețele chiar m-au ajutat pe aici
  4. Munții Ciucaș sunt deja clasici pentru traseele de bicicletă pe care le poți face fie pe ei, fie pe munții din vecinătate, precum Grohotiș, Siriu și Tătaru. Locurile de cazare nu sunt numeroase însă găsești. Cel mai bun exemplu este cabana Vârful Ciucaș, refăcută de câțiva ani buni și care acum este la un standard foarte înalt
  5. Harta cu Munții Trascău din Colecția Munții Noștri. Noi am ales să le parcurgem de la Cabana Cheile Turzii, în circuit: la dus pe firul apei, iar la întors pe versantul stâng, Culmea Săndulești. Este mai scurt decât pe versantul drept (Culmea Mănăstirii), iar cum pe noi ne presa timpul, a fost cea mai bună alegere
  6. ute din curmătură

Locul 2 - Ultramaraton Ciucaș 2012. Omul ăsta e un adevărat talent. Are 1:13 pe semimaraton și dacă s-ar antrena mai mult și mai bine sigur ar scoate sub 1:10. Anul ăsta a participat la o cursă de 212 km în Ungaria unde a suferit destul de bine. Ne-am întrecut la Marathon 7500 unde a făcut echipă cu Dani Florea. Ne-a cam. Dar alerg, nu mă opresc. Îmi place. Ștefan tot în spatele meu. Pentru el clar e un ritm lejer. Pentru mine e cam tot ce pot da. Au trecut aproape 20 km și nu știu când a zburat timpul. Pe aici e mai mult un fals plat. Mai intrăm puțin în pădure, pe o potecă faină și în curând se vede cabana Ciucaș Băile Tușnad, Aleea Sfanta Ana, nr. 7 — Tel: +40364431800 — Rezervare, telefon, e-mail, foto — Fără card de credit — Cel mai bun preț! — Cazare Băile Tușna Personal, ni s-a părut cam scump și am ales să nu rămânem acolo din mai multe motive cum ar fi: intrarea în apă este destul de abruptă, Relaxare în Munții Ciucaș - Traseu Muntele Roșu. iunie 27, 2020 mai 17, 2021. România Lacul Vulturilor - Traseu scurt în Munții Siriu. august 29, 2020 mai 17, 2021 fosta Cabană Ciucaș (pe care doar din poze și din amintirile din 2003 o știu) e de la o vreme noua Cabană Ciucaș. Mi-au plăcut multe lucruri, dar cam multe acareturi în jur - poate că încă mai lucrează oamenii la una alta și le-or restrânge când or fi gata

Se termină cheile și urmăm poteca către Cabana Ciucaș, presărată ici-colo cu niște zăpadă. Prea luase foc pădurea. Trebuia să ningă puțin să o calmeze. Când ne uităm spre Vârful Ciucaș parcă-i altă zi acolo. Pare vreme rea, deși e la o aruncătură de baț de noi care ne lăfăim în soare [Ciucaș] Poiana Teslei, între primăvara așteptărilor și iarna muntelui. 28/03/2019 · MUNTE · 5 comentarii · chiar excluzând priveliștile, dar cred că după ce va urca turma la stână va fi un pic cam aglomerată. covorașe de Măseaua ciutei (Erythronium dens-canis) pe sub molizii din Poiana Teslei - nu am găsit nici. Ciucaș X3 2019: Primul ultra montan, primul abandon. Mă uit hipnotizată la lumina proiectată pe jos de frontală, încercând să nu adorm și să rulez în minte un citat motivațional, ceva, dar tot ce simt e durere la fiecare pas. Iar când calc pe pietricele care se găsesc din belșug pe drum, parcă merg pe cioburi Ei, cam așa e și cu planul desenat pe hartă și ce găsești la fața locului. Pentru că dintr-un traseu din 2 bucăți pe care noi îl estimam undeva la vreo 7 ore (maaare greșeală ), am ajuns să facem un circuit de vreo 9 ore și jumătate Și uite că a venit și ziua excursiei din Ciucaș. Vremea se anunța superbă și aș putea spune că nu puteam nimeri mai bine cu programarea turei: după două sfârșituri de săptămână oribile (din punct de vedere al vremii), soarele promitea de data asta să nu ne părăsească pe întreg parcursul celor două zile

Cascada Ciucaș, un loc aproape de Turda care merită vizitat Alexandra MOCEAN 7 august 2021 16:03 0 Cheile Turzii au devenit deja un simbol natural din zona noastră, dar nu toată lumea știe că aproape de acestea se află una dintre cele mai frumoase cascade din județul Cluj, respectiv Cascada Ciucaș Bună Numele meu este Cătălina, insă toată lumea îmi spune Cati.Sunt pasionată de munte, călătorii, chitară, culori, handmade şi fotografie. Am început acest blog în 2013, din dorinţa de a ajuta oamenii să îşi descopere propria pasiune pentru călătorii şi a oferi informaţii celor ce doresc să facă trasee montane Nu ne-am întâlnit cu nimeni nici care se ducea, nici care se-ntorcea și... l-am cam pomenit și noi pe Moș Martin. Dar la fel, nu mai plec fără fluier. La vreo 2-3 săptămâni distanță, însă, de curând, tot în Ciucaș, am coborât de pe Zăganu, tot singuri-singurei și după stână, când am intrat în pădure, urme de urși ca. Despre mine. Bună Numele meu este Cătălina, insă toată lumea îmi spune Cati. Sunt pasionată de munte, călătorii, chitară, culori, handmade şi fotografie. Am început acest blog în 2013, din dorinţa de a ajuta oamenii să îşi descopere propria pasiune pentru călătorii şi a oferi informaţii celor ce doresc să facă trasee montane

Romania Live: Poiana Brasov Predeal live webcam Harta

Raport: Tabără alergare montană Ciucaș 2016 decembrie 11, 2017. Zis și făcut, am anunțat tabăra cam cu 2 săptămâni înainte, iar eu am fugit la Bâlea pentru a mă pregăti pentru naționalele de schi alpinsm. Când am coborât cu două zile înainte de tabără, de la Bâlea, mi-am pus mâinile în cap, am coborât de la iarnă. Ciucaș weekend (II) Eddie 27 March 2012. 31 January 2021. Munte. Ei da, pentru că suntem iubitori de natură și de călătorii în mijlocul ei, și pentru că abia așteptam să iasă primul ghiocel sau viorea din zăpadă, iată că, în primăvara lui 2012, într-o frumoasă zi de martie am plecat într-un weekend în Ciucaș-ul nostru drag Așa ne-am decis imediat să luăm cortul, care se cam prăfuia de la ultima ieșire și să urmăm traseul bandă roșie, din Pasul Bratocea, pe Culmea Bratocea. Atenție! Personal, nu încurajez astfel de drumeții la picior, cu rucsac greu și cort de cărat, împreună cu un copil mic ce nu acceptă să stea în sistem

Cascada Ciucas, Cluj, Cascade - Aventura in Romani

Tusnad Gastro Rock Fest 2021, Visit Harghita, Festival Cam tot ce se poate face din Cheia sau împrejurimi în materie de drumeții, mai grele sau mai ușoare, am făcut cu peste 20 de ani în urmă, când erau [...] — scrise de Aurici despre [La pas prin Munții Ciucaș / MASIVUL CIUCAȘ Carpatrek is feeling awesome with Marius Bocan and 5 others at Vârful Parângul Mare 2519m, Munții Parâng. June 2 · Petrosani, Romania ·. Last weekend, we took advantage of the weather and enjoyed the spring snow, still present at altitude. Parang hike & ride was awesome! . +12

Romania Live: Drobeta Turnu Severin live webcam Harta

Delghiu Webcams - Check The View From One Live Webcam In

La Cabana Ciucaș e cam frumos. Tot de aici vezi (aproximativ) și vârful pe care vom urca. Nu, nu este primul vârf. Este al doilea (cel din dreapta), nițel mai încolo decât poți vedea de la cabană

Romania Live: Hunedoara Straja Parang live webcam HartaRomania Live: Covasna Sugas Bai live webcam Harta rutieraRomania Live: Botosani live webcam Harta rutiera BotosaniRomania Live: Harta rutiera Ilfov live webcam Bucuresti